dilluns, 24 de març del 2008

IF I SHOULD FALL BEHIND



SI EM QUEDÉS ENRERE

Varem dir que caminaríem junts, nena, passi el que passi
Si quan arribés el crepuscle perdíem el camí
O si mentre caminàvem una mà es deixava anar
Jo t’esperaria
I si jo em quedés enrere
Espera’m.

Jurarem que viatjaríem un al costat de l’altre
Que ens ajudaríem a anar al mateix ritme
Però els passos dels amants són tan diferents
Però jo t’esperaré
I si es quedés enrere
Espera’m.

Tots somiem amb un amor etern i autèntic
Però tu i jo sabem el que pot fer aquest món.
Així que deixem clars els nostres passos
perquè l’altre pugui veure’ls.
Jo t’esperaré
I si es quedés enrere.
Espera’m.

Hi ha un bonic riu a la vall d’aquí endavant
Allà sota les branques del roure aviat ens casarem
si ens perdem l’un a l’altre en les ombres dels arbres al capvespre
Jo t’esperaré.
I si em quedés enrere espera’m, estimada, jo t’esperaré
I si es quedés enrere.
Espera’m.